Ad Code

Responsive Advertisement

Bagaimana rupa Honda C70 kami?

 Oleh kerana kami memilih Honda C70 1972 untuk projek “restoration” atau pemulihan pertama kami, sekarang kami melakukan “brainstorming” dan asyik memikirkan mengenai "Bagaimana rupa Honda C70 kami?" selepas “restoration”  pemulihan. Ini adalah keputusan penting yang harus kami buat. Ini akan menentukan usaha, kos, masa dan sebahagian besar hasil projek. 


Cadangan Skema Warna  Kami


Soalan seperti apa warnanya? Adakah tempat duduk untuk seorang atau dua orang? Apa jenis rim yang harus kita pakai? Semua ini akan terjadi di sekitar anda semasa anda memulakan projek ini. Saya rasa anda semua mesti mempunyai pengalaman ini dalam hidup anda. Sekurang-kurangnya mungkin sekali. Apabila ini berlaku, kita biasanya mula panik dan keyakinan kita akan mula turun. 


Satu-satunya cara untuk mengatasi masalah ini adalah dengan membincangkannya dengan seseorang. Kami di Motorkraf akan duduk bersama beberapa kru projek dan mula berbincang dan sumbang saran untuk semua kemungkinan hasil yang dapat kami fikirkan. Bagi saya semakin banyak orang yang terlibat dalam sesi ini semakin baik. Ini kerana lebih banyak idea yang dapat kita hasilkan. Ini bermaksud semakin banyak kesalahan yang dapat kita cegah.




Itulah kaedah terbaik yang saya tahu untuk anda menyelesaikan masalah seperti ini. Sekurang-kurangnya untuk saya. Walau bagaimanapun, kebanyakan orang lebih suka bersendirian. Mereka tidak suka bekerja secara berkumpulan. Walaubagaimanapun setiap orang mempunyai cara dan pendapat mereka sendiri. Saya tidak mengatakan bahawa anda mesti melakukannya dengan cara saya.



 Akhir sekali, terima kasih kepada kru projek saya atas usaha dan idea mereka yang telah mereka sumbangkan dalam projek ini. Saya berdoa kepada Allah agar projek kami berjaya. Satu perkara lagi yang ingin saya sampaikan kepada anda adalah sekiranya ada di antara anda yang mempunyai idea atau cadangan mengenai projek saya atau apa sahaja mengenai Motorkraf jangan ragu untuk menghubungi kami di laman Facebook Motorkraf kami. Bagi mereka yang lebih suka video mereka boleh mengikuti Channel Youtube Motorkraf kami.



Mr. Cycoon

Motorkraf 28 Ogos 2020

Catat Ulasan

0 Ulasan