Ad Code

Responsive Advertisement

Alhamdulillah! Berjaya ... Spesimen Pertama Projek Motorkraf.

Motorkraf Post 3 BM

Alhamdulillah!  Berjaya ... Spesimen Pertama Projek Motorkraf.

Kami sangat gembira kerana kami telah menemui spesimen untuk projek pemulihan pertama Motorkraf. Kami telah menilai beberapa motorsikal untuk projek pemulihan ini `tetapi ia tidak sesuai untuk kami.




Sebilangan besar motorsikal  terlalu berkarat dan pemiliknya meminta harga yang sangat tinggi. 
Terlalu tinggi untuk bajet kami. Keadaan motorsikal itu sangat teruk. Malangnya, anak saya lupa mengambil gambarnya. 




Sebagai pilihan terakhir kami kembali ke model Honda C70 super cub 1972 saya.  Ia sudah menjadi milik saya selama lebih kurang 5 hingga 6 tahun. Sebenarnya saya belum mahu menggunakan motorsikal ini untuk projek ini tetapi apa yang harus kita teruskan sekarang adalah dengan apa  kita miliki.




Jadi, kami akan mulakan projek pemulihan pertama Motorkraf dengan Honda C70 super cub lama saya.  Kami akan menilai terlebih dahulu tentang kos dan apa yang perlu kami lakukan. pastikan anda akan terus bersama kami di masa hadapan untuk mengikuti perkembangan dan post terkini.
Wassalam.  

Catat Ulasan

0 Ulasan